HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2010. október 17., vasárnap

Witches' blood/Hexensblut

Witches' blood/Hexensblut/Boszorkányok vére -

cocktail (saját kreáció)


Hozzávalók:

  • 2 cl paradicsomlé, vagy Ketchup
  • 1 cl chili szósz édes
  • néhány csepp chili szósz csípős
  • fehér őrölt bors
  • őrölt piros paprika
  • 3 cl paprikás vodka (saját készítmény)
  • 1 db chili paprika

Elkészítés:

Egy pohárba teszek jeget, öntök rá paradicsomlevet, megszórom borssal és paprikával, rátöltöm az édes chili szószt, majd a jól behűtött vodkát, csöppentek bele néhány csepp csípős chili szószt, és díszítem egy chili paprikával.
Megjegyzés:

A közelgő Halloween ihletett meg eme coctail megalkotásában. Remélem nektek is ízleni fog. Egészségünkre! Happy Halloween!

A paprikás vodkát egy barátomtól kaptam évekkel ezelőtt, amikor Kievben volt nagykövet. A vodka sajnos hamar elfogyott, de az üveget megőriztem, s azóta én magam készítem a paprikás vodkát, jóval több chili hozzáadásával. Nemcsak hogy finom, de még a magas vérnyomásom ellen is jobb, mint a gyógyszerek. Úgyhogy szorgalmasan kortyolgatom.



1 megjegyzés: