HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. május 20., hétfő

Múlt heti Top Ten - Rejtély

 Múlt heti Top Ten - Rejtély

Az elmúlt hét leglátogatottabb oldalai:

BejegyzésOldalmegjelenítés
61








35








26








2013.05.17., 2 megjegyzés
22








2013.05.19., 1 megjegyzés
21








20








20








19








19








2011.02.06., 3 megjegyzés
14

Ezt azért tettem fel, hogy igazoljam egy korábbi bejegyzésem állítását, miszerint a Gasztroblogok, Paprika&Tomato Gastroblog Toplist bejegyzés  - előttem érthetetlen okok miatt - érdekelte a legtöbb látogatót. Szóval, ez a dolog egy rejtély!

S ha már a rejtély szóba került, hallgassunk meg két klasszikus előadóművészt.

Máté Péter - Rejtély



Kovács Erzsi: Rejtély - Veled is megtörténhet egyszer -Tűzpiros virág - Jó az álmodozás



4 megjegyzés:

  1. Szerintem nem rejtély, nagyon is világos, és azok miatt amit írtam. Az olvasók - legyen az blogger vagy csak olvasó - szeretnek betekinteni a bloggerek magánéletébe, - betegség, családi élet háborgás, vitára okot adó írás stb., amennyire már Te ezt megtetted a blogolásod során, én soha nem tenném meg - szeretik a vitát, háborgást. A leglátogatottabb oldalaid között kettő is van ami igazolja amit írtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy Te vesszőparipának tartod azt, hogy a betegségeink, magánéletünk, családunk dolgai - se szép, se csúnya része - nem tartoznak a nyilvánosságra. Ha ez vesszőparipa nevezzed annak, de ettől még én elítélem, és biztos vagyok abban, hogy sokan gondolkodnak így.
      Azzal kapcsolatban amit írtam nem lőttem mellé. Ugyanis én a Top 10-ből nem arra céloztam amit Te említesz - és el is olvastam.
      Én az Újabb "konyhasów" meghívás-ra céloztam, mint olyan bejegyzésre amiben hangot adsz a háborgásodnak - de ezzel semmi baj nincs, egyetértek vele. Tehát a többi olvasód is azt gondolja, hogy igazad van. Ezért
      lehet a Top 10-ben. Tehát szeretnek ilyet olvasni az emberek.
      A másik pedig - mert kettőt jelöltem meg - a Those were the days... Andi és Viki bejegyzésed. Itt pedig a család, a magánélet jelenik meg. Erre is sokan kíváncsiak és szó szerint, hogy ki miért? - talán egyszerűen csak a gyerekek szeretete, de az is lehet, hogy remél valami több személyes dolgot amit megtudhat, mint valami pletyka újságban.




      Törlés
    2. Úgy gondolom, most alaposan mellélőttél. A kérdéses blogbejegyzésben nincsen semmi személyes. Így a magánéletembe sem lehetett betekintést nyerni. A bejegyzésben gratuláltam az új gyűjtőblognak, s felhívtam a figyelmet a toplistámra. Ennyi. Ha elolvastad volna ezt a bejegyzést, magad is rájöttél volna erre, s nem írtad volna a commentedet. Si tacuisses, philosophus mansisses!

      Törlés
  2. A bejegyzésben vastag betűre és piros színre változtattam a Gasztroblogok, Paprika&Tomato Gastroblog Toplist címet, hogy mindenki számára egyértelmű legyen, az a rejtély, hogy ez vezeti a listát a mai napig. Ebben nincsen semmi személyes, nincsen háborgás, nincsen gyerek.
    A témát ezzel lezártnak tekintem.

    VálaszTörlés