HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. május 30., csütörtök

Receptem a Kiskegyed Recepttárban - Sült karaj zöldbabbal, petrezselymes újkrumplival

Receptem a Kiskegyed Recepttárban -

Sült karaj zöldbabbal, petrezselymes újkrumplival

Ezt a receptet még a blogom kezdete után bő egy évvel jegyeztem be, 2011. július 24-én, csaknem 2 évvel ezelőtt.. Hogy miért pont ezt vette elő a szerkesztőség, s ennyi idő után,  talány. Hisz azóta számtalan receptet küldtem be, köztük sokkal jobbakat, s szebben fényképezetteket. Gondoltam, az újabbak közül látom valamelyiket viszont. Hogy az  eddig  a Mindmegetté-n.megjelent 285 receptből (s a sokkal több beküldött receptből) miért erre esett a választás, ez most már a szerkesztő titka marad. (Velem nem közölték a megjelentetés okát, tényét.)

No, mindegy. Itt van (Ma vettem a szokásos bevásárlásom során, nem ők küldték! Talán egyszer a tiszteletpéldányom is megjön.)):


A recept nálam:

 Sült karaj zöldbabbal, petrezselymes újkrumplival

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok. Így tovább, csak büszkén és őszintén a hazug médiában.

    VálaszTörlés