HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. január 28., szerda

Recept város ajándéka: Szakmai belépő a Disznótoros Kolbászfesztiválra - Elszalasztott lehetőség

Recept város ajándéka: Szakmai belépő a Disznótoros Kolbászfesztiválra - Elszalasztott lehetőség


A könyvespolcon rendezkedtem, amikor a kezembe akadt egy boríték. Feladója a Recept város volt. Amikor felbontottam, egy levél volt benne és két szakmai belépő a 2014. novemberi Disznótoros Kolbászfesztiválra. A borítékot nyilván a feleségem vette ki a postaládából, s tette a könyvek közé anélkül, hogy nekem szólt volna. Mivel mindig tesz gunyoros megjegyzést, ha a postás, vagy egy futár hoz valamilyen küldeményt valamely gasztrómédiától, egy receptem, vagy tevékenységem elismeréseként, gondolom szándékosan nem szólt.

Sajnos ezzel egy kiváló lehetőségtől estem el. Szívesen nézelődtem, s kóstolgattam volna a Kolbászfesztiválon. De magát is megfosztotta egy kellemes élménytől, hiszen két belépőt küldtek. Bár, lehet, hogy nem jött volna el.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése