HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. december 11., péntek

Lángos gazdagon, ahogy még biztos nem etted

Lángos gazdagon, ahogy még biztos nem etted


Ma lángost ettem ebédre, sok finomságot pakoltam rá. Ilyet még sehol nem láttam. A lángost egy korábbi receptem alapján készítettem (http://eshobbychef.blogspot.hu/2015/08/fokhagymas-tejfolos-sajtos-langos.html). A  hozzávalókat a feltéthez 1 db-hoz adom meg. http://www.nosalty.hu/recept/hazi-langos-sajttal-tejfollel

 Hozzávalók:

  • 1 db lángos
  • 0,5 gerezd fokhagyma
  • 2 ek tejföl
  • 1 szelet berlini sonka (kb 2 dkg)
  • 1 db nagyobb csiperkegomba
  • 1 mk olívaolaj
  • 4 szelet kígyóuborka
  • 1 szelet paradicsom
  • 2 dkg füstölt sajt
  • 1 ek ketchup
  • őrölt fekete bors
  • 1 db chili

Elkészítés:

A gombát felszeletelem, ráteszem egy minigrill sütőtányérjára, sózom, borsozom, csepegtetek rá olívaolajat, megrillezem.

Közben a  lángost bedörzsölöm fokhagymával, megkenem tejföllel, rárakom a felkockázott sonkát, a gombát, az uborkát és a paradicsomot, ráreszelem a sajtot, rálocsolom a ketchupot, teszek rá egy chilit. Sózom, borsozom, beteszem a grillsütőbe.

Amint kész rögtön nekilátok falatozni, sört (Spaten) iszom hozzá.



2 megjegyzés:

  1. Tényleg gazdag volt, tele minden finomsággal. Egészségedre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Örülök, hogy újra látlak nálam.

      Törlés