HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. december 13., vasárnap

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: 77 ételem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: 77 ételem


A Mindmegette a cikkében a káposztafőzéshez ad tanácsokat. A cikkhez kapcsolódó válogatásban 10 receptem is van:

Büdös és nehezen emészthető? Íme néhány tuti tipp káposztafőzéshez

A káposztalinknél 26 receptem van:

Találatok a káposzta Kifejezésre

Egy kiragadott étel:

Fehérboros csirkemell párolt zöldségekkel

savanyú káposzta linknél 4 receptem található, pl.:

 

Hurka rozmaringos krumplival és fehérboros savanyú káposztával

Végül a Káposztás receptek linknél 37 receptem, melyekből szintén kiválasztottam egyet:

Brandys karamellizált gyümölccsel tálalt libacomb, fehérboros savanyított káposztával


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése