HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. december 3., csütörtök

Receptjeim a Mindmegette cikkéhez: Fehérboros töltött karalábé és még 42 receptem

Receptjeim a Mindmegette cikkéhez: Fehérboros töltött karalábé és még 42 receptem




 A Mindmegette cikkében

A téli hónapok 6 szuperzöldsége, melyekből sokat kell enned!


a negyedik zöldség a karalábé

Sajnos receptgyűjteményt nem készített a szerző, ezért rákerestem a Mindmegette bázisában, s ezt hozta a kereső:

Találatok a karalábé Kifejezésre

A listában 43 receptem van. Ezekből egyet választottam ki. Aki kíváncsi a többi receptre is, az böngéssze át a találati listát. Az én receptjeim az elején vannak, sajnos a lista második fele fotó nélküli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése