HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. december 3., csütörtök

Receptjeim a Mindmegette cikkéhez: Sült kacsacomb petrezselymes újkrumplival és fehérboros káposztával, Fehérboros korhelyleves csülökkel és virslivel, és még 2 recept

Receptjeim a Mindmegette cikkéhez: Sült kacsacomb petrezselymes újkrumplival és fehérboros káposztával, Fehérboros korhelyleves csülökkel és virslivel és még 2 recept






A Mindmegette cikkében

A téli hónapok 6 szuperzöldsége, melyekből sokat kell enned!

az ötödik zöldség a savanyú káposzta

Sajnos receptgyűjteményt nem készített a szerző, ezért rákerestem a Mindmegette bázisában, ezt hozta a kereső:

Találatok a Savanyú káposzta Kifejezésre


A listában 4  receptem van, ebből 2 ételt emeltem ki, de - mint ahogy előző bejegyzésemben is írtam - a vörös káposztá-nál  több savanyú káposztás receptem is található. Aki kíváncsi a többi receptre is, az böngéssze át a találati listát.Sajnos, a lista második fele itt is fotó nélküli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése