HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. december 2., szerda

Receptjeim a Mindmegette cikkéhez: Csőben sült csülkös brokkoli sajttal és még 13 receptem

Receptjeim a Mindmegette cikkéhez: Csőben sült csülkös brokkoli sajttal és még 13 receptem




A Mindmegette cikkében

A téli hónapok 6 szuperzöldsége, melyekből sokat kell enned!

a harmadik zöldség a brokkoli
Sajnos receptgyűjteményt nem készített a szerző, ezért rákerestem a Mindmegette bázisában, s ezt hozta a kereső:

Találatok a brokkoli Kifejezésre

A listában 14 receptem van. Ezekből egyet választottam ki. Aki kíváncsi a többi receptre is, az böngéssze át a találati listát. Az én receptjeim az elején vannak, sajnos a lista második fele fotó nélküli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése