HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. december 12., szombat

Ilyet még nem ettél - Lángos füstölt sprotnival, zöldségekkel

Ilyet még nem ettél - Lángos füstölt sprotnival, zöldségekkel


Szeretem az új, meghökkentő ételeket. Ezúttal egy lángost készítettem, de nem hagyományosan.  Ha nyitott vagy az újra, próbáld ki! A lángos egy korábbi receptem tésztája felhasználásával készült. Hozzávalók mennyisége egy adaghoz.

Hozzávalók:
  • 1 db lángos
  • 0,5 gerezd fokhagyma
  • 1 ek ketchup
  • 1 tk chili szósz
  • 5 dkg füstölt olajos sprotni
  • 1 szelet paradicsom
  • 2 szelet kígyóuborka
  • 0,5 csípős hegyes paprika
  • 2 db kicsi csiperkegomba
  • 1 szál újhagyma zöldjével
  • 1 db chili
  • őrölt fekete bors

Elkészítés:

Az újhagymát felkarikázom, a paradicsomból vágok egy szeletet, az uborkából kettőt, a paprikát felszeletelem.

A lángost megmelegítem, bedörzsölöm a fokhagymával, bekenem a ketchuppal és a chiliszósszal. Középre teszem a paradicsomot, rá a chilit, mellé az uborkát, a sprotnit, a gombát, a hegyes paprikát, megszórom az újhagymával. Sózom, borsozom.

Vörösborral kísérem le.

P.S. A kamerám megint kiszúrt velem, 4 képet készítettem, de csak 1 volt a gépben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése