HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. június 14., péntek

Receptváros - Moulinex botmixer

Receptváros - Moulinex botmixer


A Recept város csapata - méltányolva eddigi receptbeküldési tevékenységemet - egy Moulinex botmixerrel jutalmazott. Bár már van botmixerem, a legutolsót  -  egy Philips botmixert - a Mindmegette receptversenyén nyertem,  ezenkívül van még jónéhány  mixer, robotgép, centrifuga, azért örültem az ajándéknak, s tovább ajándékoztam a feleségemnek

Az ajándékozásról értesítő e-mail:


jún. 10. (4 napja)
Kedves Endre!

Ezúton szeretnénk megköszönni az elmúlt időszakban feltöltött receptjeit. Mivel úgy gondoltuk, hogy sok energiát fektet a receptet feltöltésekbe, ezért az aktuális nyereményjátékunkon kívül szeretnénk megköszönni az elkötelezett munkáját.
A sok tartalmas, kitűnő receptet egy konyhai tárgynyereménnyel szeretnénk megköszönni, ami biztosan hasznos lesz a finom fogások elkészítése során.
Kérjük, írja meg a nevét és címét, hogy elküldhessük Önnek a nyereményt, egy Moulinex turbomix plus botmixert. A kézhezvétel után, kérjük, készítsen magáról egy fotót az új konyhagéppel, hogy fel tudjuk tölteni az oldalunkra, illetve a Facebook csoportunkban is megosztanánk az olvasókkal.
Továbbra is számítunk receptjeire, ezért létrehozunk Önnek egy külön fiókot, ahová saját szakácsnevével töltenénk fel a beküldött recepteket. Ehhez lehetőség van egy profilkép, elérhetőségek (weboldal, Twitter és Facebook elérhetőség), illetve egy rövid bemutatkozó szöveg megjelentetésére, amit szintén várunk.

Köszönjük, hogy továbbra is a Receptvárost olvassa!

Üdvözlettel,
a Receptváros csapata

... és a csomagot kísérő levél:


Nos, íme az ajándék:



A Receptváros számos receptemet is megjelentette már, nyitott nekem egy külön oldalt, ahol a receptjeim megtekinthetőek

Egy világotjárt nyugdíjas külkereskedő próbálkozásai a konyhában, kalandozásai Gastronomiában.

Magamról

Szeretek főzőcskézni, amióta nyugdíjas vagyok, sajnos időm is van rá. Aktív koromban külkereskedőként közel 50 országban megfordultam, 6 hónapot dolgoztam Ausztriában, 1 hónapot Németországban, s több mint 4 évet Iránban. Volt alkalmam a kultúrák, látnivalók megismerése mellett a helyi étel- és italkülönlegességeket is megkóstolni. Nem tudnék választani, szinte mindegyik ízlett. Szeretem az erős, csípős fűszereket, de emellett rengeteg fűszert használok. Persze, van aki mint pl. Nigella Lawson – még a csokoládéba is tesz chilit. Nekem ez idegen, bár Mexikóban kedvelt a csokis chilis szósz húsokhoz, s újabban Európában is divatba jött a cukrászoknál. Stahl Judit is használt már. És akkor a sztárchefek közül említsük még meg Gordon Ramseyt, Jamie Olivert, s a már sajnos többé nem főző, borozgató Keith Floydot, aki a fél világot beutazta, s a legszebb helyeken, a természet lágy ölén főzte meg a helyi specialitásokat. No és Benke Laci bácsi, aki bár fiatalabb, mint én, már 20 éve mindenki bácsizza. Kedvenc csatornáim közé tartozik a Spektrum, a Travel Chanel és a Tv Paprika is, számos kiváló szakácsával. Szóval szeretem a finom ételeket és italokat, s persze a szép nőket.

1 megjegyzés: