HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. augusztus 18., szombat

Ilona - feleségem névnapja

Ilona - feleségem névnapja

Ma Ilona nap van. A feleségem Ilona. Koccintottunk az egészségére Henessy-vel, aztán a lányunkkal lement Balatonra, ahol a húgával pancsikolnak, meg hivatalosak este egy garden-party-ra. Andi holnap délután visszamegy Grazba, a nejem még marad néhány napot. Ezt igyekszem kihasználni, s néhány finomságot sütni-főzni.


Egyúttal köszöntöm az Ilonákat, ha netán erre tévednek.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Hobbychef! Rég olvastam gasztroblogokat,nem volt időm, meg fogyóztam és ha recepteket nézegetek , attól mindig éhes leszek! A lányok sosem diétáznak nálatok? A feleséged és a lányod? Én mindig elégedetlen vagyok az alakommal! Boldog névnapot a feleségednek! Én is garden party-ra vagyok hivatalos B.füredre, lehet egy helyre megyünk a családoddal??? Csak vicceltem! Használd ki a pár napot!! Jól néz ki a csülök!!!!egészségedre! Ari

    VálaszTörlés
  2. A lányomnak nincs szüksége diétázásra, a nejemnek annál inkább. Időnként próbálkozik, de nem sok eredménnyel, mível szeret enni, meg nassolni is. Tíz éve még bombázó volt, de aztán elszaladt a csikó vele. Ők egyébként a déli parton vannak, így nem fogtok találkozni. Köszi a dicséretet, finom volt a csülök. Igyekszem kihasználni a házisárkány távollétét. Bár, nála soha nem lehet tudni. Lehet, hogy holnap este beállít. Már okozott ilyen meglepetést. A jókívánságot a nevében is köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. Akkor szerencsés a Lánya, ha nem hízékony, ehet bármennyit! Bár nem tudom, hogy sportol-e, nekem az segít, ha rendszeresen tornázok! Ilyenek vagyunk mi nők... Mindig elégedetlenek a súlyunkkal! Sok finom ételt kívánok! Ari

    VálaszTörlés