HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. június 27., szerda

Kapros-tejfölös tökfőzelék szalámival, kolbásszal

Kapros-tejfölös tökfőzelék szalámival, kolbásszal


Főztem egy nagy adag tökfőzeléket. Gondoltam az első tányérhoz sütök egy tükörtojást. De végül úgy döntöttem, nem pepecselek  vele, s azt sem akartam, hogy az egész lakás olajszagú legyen. Úgy-hogy, szeleteltem három szelet szalámit és vágtam egy karika kolbászt. A grillben megmelegítve már készen is volt a "körítés". Nem éppen Michelin-csillagos remekmű, de pillanatok alatt elkészült.. Egy szelet kenyérrel fejedelmi ebéd volt.




Hasonló receptek:

Tejfölös cukkini-tökfőzelék kaszinótojással

Kapros-tejszínes tökfőzelék sült párizsival, tükörtojással

Kapros, tejfölös tökfőzelék kacsanyak pörkölttel

Lecsó tejfölös kapros tökfőzelékkel és szalámival

Paradicsomos-tejfölös kapros tökfőzelék sült sertéskarajjal

Kapros tejes tökfőzelék buggyantott tojással

Kapros, tejfölös tökfőzelék sajttal

Kapros, tejfölös tökfőzelék sertéspörkölttel

Kapros, tejfölös tökfőzelék sült párizsival, tükörtojással

Tejszínes, kapros tökfőzelék csirkemellcsíkokkal

Kapros-tejfölös tökfőzelék sült sonkával 

Tejfölös tökfőzelék pörkölttel

Kapros-tejszínes tökfőzelék tükörtojással

Kapros-tejszínes tökfőzelék sült oldalassal



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése