HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. június 7., csütörtök

Receptem a Mindmegette ajánlásával: Hideg tejszínes eperkrémleves

Receptem a Mindmegette ajánlásával: Hideg tejszínes eperkrémleves

Meglepődtem, amikor a Mindmegette címoldalán megláttam ezt a receptemet a Legfrissebb receptek között, hiszen ezt még 2014-ben küldtem be, s több alkalommal szerepelt a Mindmegette összeállításaiban, s megjelent a facebook oldalán is. Nem beszélve arról, hogy már több mint 1 éve nem küldök senkinek sem receptet.


Receptajánló

Legfrissebb receptek



Hideg tejszínes eperkrémleves


Mellesleg a recept szerepel többek között egy korábbi - 284 db-os - válogatásban is az első helyen:

Epres receptek tengere - válogatás


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése