HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. augusztus 19., hétfő

Torkos Borz

Torkos Borz


torkosborz.hu  

Egy ideje új gyűjtőblog működik. Bejelentkezés nélkül is hozza a blogjainkat, bár én féradozásaik elismeréseként kitettem a logójukat, ők ettől függetlenül is megjelenítik az adattárukban lévő blogokat.

Jó, hogy vannak, bár eddig még nem jött rajtuk keresztül egyetlenegy látogató sem az oldalamra.

No, majd talán, ha felfigyelnek rájuk.

2 megjegyzés:

  1. A napokban kaptam tőlük egy levelet az egyik fiókomba. Megkerestek azzal, hogy szeretnék ha a blogom bejegyzéseit megjeleníthetnék a gyűjtőoldalukon. Nincs más tennivalóm csak adjam a beleegyezésem stb. Válaszoltam nekik, hogy most nem aktuális, és leírtam, hogy mi történt a fotóimmal, és ezért tiltást tettem a blogomba minden bejegyzésemre és egyhamar nem is oldom fel. Lehet, hogy most ezzel a többi gyűjtőoldal, ahol már régóta ott vagyok sem tud átvenni fotót és szöveget tőlem, még nem néztem meg.

    VálaszTörlés
  2. ilyenek vannak? nem semmi, remélhetőleg hamarosan fellendül ez az oldal is,és sok látogatót kapsz tőlük:)

    VálaszTörlés