HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. október 7., hétfő

Zöldborsóleves csipetkével

Zöldborsóleves csipetkével


Te is szereted a zöldborsólevest?

Hozzávalók:

  • 50 dkg zöldborsó
  • 1 db sárgarépa
  • 1 db fehérrépa
  • 1 fej vöröshagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • petrezselyem
  • vaj
  • húsleveskocka
  • liszt
  • őrölt pirospaprika
  • őrölt fekete bors
  • chili paprika
  • tojás

Elkészítés:

A vajon megdinsztelem a hagymát, a végén hozzáadom az apróra vágott fokhagymát, megfuttatom a zöldségeket, majd beleteszem a borsót is. Teszek hozzá egy kevés lisztet, megszórom paprikával, s felengedem vízzel. Adok hozzá húsleveskockát, borsot, apróra vágott petrezselymet, chilipaprikát. Meggyúrom a csipetkét. Amikor már majdnem megfőtt a leves, belemorzsolom a csipetkét.

Felforralom, s máris tálalok.


4 megjegyzés:

  1. Biztosan nagyon finom lett, de én a finom zöldborsóízt leveskockával nem vettem volna el:) A kép is nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  2. Szeretjük a borsólevest, de én zöldséget is teszek bele. Leveskocka ízesítőt én sem tennék bele soha, nagyon mű íz, tele tartósítóval, adalékanyagokkal és borzasztóan sós. A csipetke viszont nekem is jöhet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos elkerülte a figyelmedet, pedig még a fotókon is látszik, van benne zöldség.

      Törlés
    2. Igazad van, tényleg elkerülte a figyelmem, pedig elolvastam a hozzávalókat.

      Törlés