HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. október 28., hétfő

Érthetetlen gyűlölködés

Érthetetlen gyűlölködés



"Barát"-ra leltem a NoSalty-nál az alábbi receptem kapcsán:

Csontleves grízgaluskával recept


2013.10.28 16:26
a szokásos 1-2 dl. bort kifelejtetted belőle asszem.....
2013.10.28 16:30
Jó, hogy mondod. No de sebaj. Vacsorához ittam bort. Majd csak találkoznak.
2013.10.28 16:43
Gondoltam, sőt biztos voltam benne .....
2013.10.28 17:35
Örülök neki, hogy figyelemmel kíséred nem csak a receptjeimet, hanem a bejegyzéseimet is. Sőt, még megjegyzésekre is szakítasz időt.
2013.10.28 17:40
sajnálattal jelzem, nem kisérlek figyelemmel, csak kényszerűen belebotlom. Miután ömleszted a recepjeidet. Ha látom a csipőspaprikás dizájnodat elkerüllek. A témában ez volt az utolsó kommentem.
Új 2013.10.28 18:40
Kedves Gabys!
Még hogy nem kísérsz figyelemmel! Alig jelenik meg a válaszom, Te máris reagálsz.
Neked nincs szükséged chilire! Csípős vagy Te anélkül is.
Az ellenséges megnyíivánulásod nem értem. Én nem bántottam senkit, téged a legkevésbé, hisz nem is ismerlek.
Egyébként nem kötelező a csípős paprikát kedvelni. Bár sokan szeretik. A receptjeimet sem muszáj kedvelni, bár sokan kedvelik Szűk 4 hónap alatt a népszerűségi listán a 23. vagyok, míg Te nem is vagy rajta a Top 50 listán, s látogatottságban is megelőzlek, pedig már több mint 1 éve küldözgeted a receptjeidet. Már voltam a hét szakácsa is. Talán nem ok nélkül. S több receptem is benne volt a receptajánlásokban. Vagy tán ez a baj?
Mellesleg, húslevesbe nem szoktam még én sem bort tenni. Vannak ételek viszont, melyek e bortól nemesebbé válnak. Az alkohol pedig - mint ahogy bizonyára Te is tudod - a főzés közben elpárolog. (Ha netán erre irányult volna a megjegyzésed.)
További kellemes, gyűlölködés nélküli szép estét kívánok. Ne idegesítsd fel nagyon magad, árt az egészségednek, felmegy a vérnyomásod, s még gutaütést kapsz. Nem venném a szívemre.
Baráti üdvözlettel Endre/Hobbychef

Nos, ennyi volt - legalább is eddig -  a kedves Gabival való pengeváltásunk. Ő, aki nem kíséri figyelemmel a bejegyzéseimet, csak "véletlenül" botlik bele, 5 percen belül már válaszolt is.

Őszintén mondva, sok mindent megéltem már eddigi életem folyamán, de ez előtt a gyűlölködés előtt értetlenül állok. Mi visz rá embereket, hogy ismeretlenül így megtámadjanak valakit? Én nekem eszembe sem jutna, hogy így neki menjek valakinek - ha csak ő nem támadott engem - akit nem is ismerek. S mindezt egy gasztro lap keretén belül! Akkor csodálkozunk, hogy a politikában milyen nemtelen .támadásokkal próbálják ellehetetleníteni egymást az ellenfelek? Bár jobb kifejezés lenne az, hogy ellenségek. Ez az ország egyre kevésbé szerethető, ahol még egy ártalmatlan recept is gyűlöletet generál. Úgy látszik, nem kell politikusnak állni, elég, ha csak gasztroblogger valaki, hogy támadások kereszttűzébe kerüljön.

O tempora o mores!

Úgy látszik Cicero óta nem sokat változott a világ.

Quousque tandem abutere, Gabys, patientia nostra?

P.S. Ahhoz képest, hogy azt írta Gabys, hogy ez volt az  utolsó kommentje, s nem kíséri figyelemmel a bejegyzéseimet, ma 21.48-kor ismét bejelentkezett, de nem írt semmit.  Vagy nem talált szavakat, vagy közben mégis megütötte a guta. Miután nem tudom a címét, sajnos nem tudok mentőket hívni hozzá.  

A válaszom.

Új 2013.10.28 22:25
Mi történt kedves Gabys? Elakadt a szavad? Vagy írás közben - hiába óvtalak - mégis gutaütést kaptál? Ejnye - ejnye! Jobban kéne vigyázni magadra. Remélem, legközelebb jobban meggondolod, hogy ok nélkül támadj valakit, aki téged nem bántott. Remélem, ez jó lecke volt a számodra, s nem fogsz ilyen nemtelen játékba bocsátkozni.
Továbbra is baráti szeretettel Endre/hobbychef

P.S. A dolognak sajnos volt folytatása:

2013.10.30 11:39
Csak hogy érezd a törődést: http://www.nosalty.hu/ajanlo/het-szakacsa-gabys
Tényleg elakadt a szavam, ennyi öntömjénezéssel, ilyen fölényességgel, mély egoból fakadó kioktatással régen találkoztam. Nemtelen támadás pedig talán akkor lett volna, ha nem lenne igaz amit írtam. Aki még a krumplistésztába is bort rak -szerintem indokolatlanul - akkor engedd meg, hogy hiányoljam a levesedből. Hogy nem érted az íróniát, a Te bajod. Viszont, nem írom le a saját számadataimat, mert nem akarlak elkeseríteni. Hogy miért nem teszek fel naponta 6 receptet talán megérted, ha elolvasod zanzásított történetemet. Hogy az általam sosem követett rangsorokban ki hol áll, számomra nem mérvadó, tudod, sok az ide-oda kattingató, lájkolgató ember, nem vagyok benne biztos, hogy ez befolyással lenne bármire is.
Még valami kedves Endre, segítek értelmezni is. A . annyit jelent, hogy pont. Itt a vége. Mint jelen esetben is. Pont. Azt viszont sajnálom, - és többet nem teszem, - hogy 1 szót is szóltam Hozzád, és arra kérlek legyen ez kölcsönös.
További önmagad által megállapított sok sikert az oldalon. Üdv: Gabi
2013.10.30 12:55
Kedves Gabi!
Ahhoz képest, hogy azt írtad, részedről több kommentet nem teszel közzé, csak megszólaltál megint.
A megjegyzéseidre nem is reagálok.
Csak sajnálni tudlak. Nagyon nagy gyűlölet van benned. Ebben a gasztroközösségben egyedülálló módon abban leled örömöd, hogy engem kipécézve fröcskölsz, minden haragod, mérged rám öntöd. Nem csak sajnállak, mélységesen megvetlek. Te lelkileg egy nagyon beteg, gyűlölködő ember vagy. Remélem, a jövőben nagy ívben elkerülöd bejegyzéseimet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése