HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. október 9., szerda

Tökös lecsó bogyiszlói paprikából, lángolt kolbásszal

Tökös lecsó bogyiszlói paprikából, lángolt kolbásszal

Egy korábbi bejegyzésben írtam, hogy egy óriási tök nőtt a hátsó kertben. Akkor az egyik nagy tököt legyalultam, bedobozoltam és lemélyhűtöttem. Most az egyik dobozt vettem elő, s használtam fel a lecsóhoz.

Hozzávalók:
  • 75 dkg bogyiszlói paprika
  • 2 db hegyes csípős zöldpaprika
  • 4 db chili
  • 35 dkg paradicsom
  • 1 nagy fej vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 70 dkg gyalult tök
  • olaj
  • őrölt csípős prirospaprika
  • őrölt fekete bors
  • 20 dkg lángolt kolbász
Elkészítés:

A hagymákat aprítom, egy edényben olajon megdinsztelem. Közben felkarikázom a paprikát, a hagymára teszem. Nyolcadolom a paradicsomot, belerakom az edénybe, fűszerezem, s hozzáadom a tököt is, összekeverem. Rávágom a chilit. Főzöm.

A kolbászt felkarikázom, s amikor már a lecsó csaknem kész, belekeverem.



P.S. A recept bekerült a Hírkereső mai (2013.10.15) Gasztro Top-jába:
35.- Tökös lecsó kolbásszal (Mindmegette)
 P.S. A recept bekerült a Hírkereső mai (2013.10.17) Heti Gasztro Top-jába:
16. - Tökös lecsó kolbásszal 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése