HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. október 12., szombat

Tyúktepertő csirkefarhátból

Tyúktepertő csirkefarhátból

A csirkefarhát bőrös, zsíros részének lehasításából készült ez a tepertő. A tyúkhájból ugyanúgy készítjük a tepertőt, mint a libatepertő-t, vagy mint a kacsatepertő-t. Isteni finom, paprikával, paradicsommal, újhagymával, parasztkenyérrel .Próbáljátok ki!  (A csirkefarhátot magát majd másképp kell hasznosítani.)

Hozzávalók:

  • 3 kg csirkefarhát
  • őrölt fekete bors
  • víz
  • tej
  • fokhagyma
Elkészítés: 

A farhátot alaposan megmosom, a bőrös, zsíros részét lenyesegetem, s egy serpenyőben kevés vízzel, tejjel alacsony hőmérsékleten, gyakori kevergetés mellett kisütöm, közben beledobtam a fokhagymát, sóztam, borsoztam. Egy részét a zsírjában hagytam, a többit leszűrtem.


3 megjegyzés: