HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. október 10., csütörtök

Ajándékot kaptam

Ajándékot kaptam


Délután csöngetett egy futár. Egy nagy borítékot emelt magasba a kapunál, s mondta, ezt nekem hozta.

Meglepődtem, nem vártam senkitől csomagot. .Nos, az elsőbbségi küldemény feladója a Receptváros.hu  volt, a levelet az oldal ügyvezetője, Tóth Bettina ügyvezető írta sajátkezüleg

 


...s a tartalma:

Bár nem vagyok az a nagy cukrász, s a feleségemnek számos sütő/tortaformája van, de a figyelmesség jól esett,  köszönöm az ajándékot. (Korábban már kaptam egy botmixert.)

Az oldal eddig 139 receptemet jelentette meg. Receptjeim itt tekinthetőek meg:

Szakács: HobbyChef

P.S. Kívánságra lefotóztam magam a sütőformával, hogy kitehessék a Facebook oldalukra. Borzalmasan nézek ki. Szegény Facebook látogatók megijednek majd, s elmenekülnek az oldalról.  Elrettentésül megmutatom:


A Facebook-os bejegyzés:
A mai nap bemutatjuk szakácsunkat HobbyChef-et, aki izgalmas receptjeivel kápráztatott el minket. A receptbeküldő verseny első fordulójában őt illette meg az egyik acél sütőforma.

A receptjeit itt találjátok meg: http://receptvaros.hu/szerzo/hobbychef/

És ne feledjétek, a következő nyeremény egy hőálló üveg teáskanna. Várjuk regisztrációtokat, receptjeiteket!
Bővebb információ: http://receptvaros.hu/nyeremenyjatek/




1 megjegyzés: