HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. október 17., csütörtök

400. receptem a Receptkirálynál

400. receptem a Receptkirálynál

Augusztus 14-én hívott meg a Receptkirály hu Admin-ja, hogy legyek az oldal szakácsa. Azóta 408 receptem jelent meg náluk, ezzel magasan az első helyen állok. A receptversenynél Fortuna még sem kedvezett nekem. 3 recept ért egy sorsjegyet, Nekem a sokszoros sorsjegy mellett sem volt szerencsém.

No majd a következő sorsolásnál. .

A 400. recept

Rakott káposzta darált hússal, tejföllel, sajttal

Valamennyi recept:


2 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Ezt az oldalt annyira nem ismerem bár már annyi gyűjtőoldal van! Türelem és előbb utóbb biztos lesz számodra valami meglepi:-))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Ez nem gyűjtőoldal, hanem receptoldal, ahova be kell küldeni a receptet. Ha tetszik nekik, megjelentetik. Tehát nem automatikusan jelenik meg a recept.

    VálaszTörlés