HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. október 29., kedd

Csiperkegombás rizs

Csiperkegombás rizs

Egyszerű, gyors étel, vegák is ehetik.  

Hozzávalók:
  • 30 dkg csiperkegomba
  • 10 dkg rizs 
  • 1 fej vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma 
  • 1 db paradicsom
  • 3 db chilipaprika
  • olívaolaj
  • őrölt csípős pirospaprika
  • őrölt fekete bors
  • 1 tk édes-csípős chili szósz
  • 6 szál petrezselyem
Elkészítés:

A beáztatott rizst megfőzöm.

A hagymákat aprítom, a paradicsomot kockára vágom, 1 db chilit karikára  vágok.

Egy serpenyőben a hagymát dinsztelem, ráteszem a chilit, majd a gombát. Fűszerezem. Fedő alatt párolom.

Amikor a rizs megfőtt, hozzákeverem a gombához.

Tálaláskor locsolok rá chiliszószt, vágok rá petrezselymet, s díszítem 1 chilipaprikával.


2 megjegyzés:

  1. Hű, de finom lehetett jó csípősen! Nagyon szeretem! Guszta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök kedves Éva, hogy van még rajtam kívül is, aki szereti a csípős ételeket. Már többször kaptam hideget-meleget ezért.
      Holott, ha valaki nem szereti, vagy nem bírja az erős fűszerezést, az nyugodtan csökkentheti a mennyiséget, vagy akár teljesen el is hagyhatja a csípős fűszereket. Én viszont imádom. Ezek szerint nem vagyok egyedül.

      Törlés