HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. október 15., kedd

Könyvet kaptam a Mindmegette.hu-tól

Könyvet kaptam a Mindmegette.hu-tól

A napokban újabb küldeményt hozott a postás a Mindmegette kiadója - az Axel Springer feladásában

A lap őszi receptversenyén egy szép kiállítású, igényesen összeállított, szép receptkönyvet nyertem.



P.S. A könyvet - mint ahogy érdeklődésemre megtudtam - nem a Mindmegette adta ki, hanem a kiadójuk - az Axel Springer - , s nem a Mindmegette  receptjeiből válogattak, hanem a regionális napilapjaik receptversenyére érkezett ételekből.
 Ezért nem található tőlem egyetlen recept sem a könyvben.   

2 megjegyzés:

  1. Kedves Hobbychef, nagyon megérdemled ezt a szép könyvet, hisz olyan sokat dolgoztál, mire a több mint négyszáz receptet beküldted. Gratulálok a gyönyörű teljesítményhez és a könyvhöz is :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mari. Köszönöm a gratulációt. De! Több mint 1000 receptet küldtem, s ebből 387 jelent meg.(Volt, amikor hónapokig semmit nem közöltek tőlem. Néhányat kíváncsiságból később újra beküldtem, megjelent, s toplistás lett.)

      Törlés