HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. október 3., csütörtök

Fokhagymás, tejfölös, sajtos lángos

Fokhagymás, tejfölös, sajtos lángos


Hozzávalók:                  
  • 25 dkg liszt
  • élesztő
  • tej
  • cukor
  • olívaolaj
  • 1 gerezd fokhagyma
  • tejföl
  • sajt
Elkészítés: 

Egy csészében a cukros langyos tejben az élesztőt felfuttatom, majd hozzákeverem a liszthez, sózom, s víz hozzáadásával tésztává dagasztom. Egy meleg helyen hagyom, hogy megkeljen, megdagadjon.

Amikor már szépen megnőtt, kőralakúra formázom, s forró olajban kisütöm. Amikor megsült, olívaolajos fokhagymával kentem meg, tettem rá tejfölt, s reszeltem rá füstölt sajtot.


 Megkívántam a lángost, de ezért nem akartam a piacra menni.
Elismerem, ez nem annyira kőralakú, mint a lángossütők által készített, de azért finom.

1 megjegyzés:

  1. Sőt, biztos még finomabb is!! Családomnak mindig jobban ízlik, amit én készítek, azon frissiben-melegiben :)!!

    VálaszTörlés