HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. október 13., vasárnap

Születésnap

Születésnap



Idős barátunk - Ali - holnap lesz 90 éves. Ez azért már nem semmi! Jól tartja magát, dolgozgat a kertjében, bort csinál szőlőből, almából, lekvárt, befőttet tesz el. A padlását telerakta almával, szőlővel, káposztával. Csinosítgatja a házát, idén két melegházat is épített, új kaput csinált, most az ablakokat akarja kicserélni..Szóval, hosszú távra tervez.  Kiváló szellemi és fizikai állapotban van. Jobb kondiban van mint én, orvoshoz nem jár, gyógyszert nem szed, szemüveg nélkül olvas.

Ma köszöntöttük. Metaxa-val koccintottunk, a feleségem egy finom ebéddel rukkolt elő (amíg oda volt, az én tisztem volt, hogy odafigyeljek az ételekre, nehogy odaégjen bármi).

Az ételeket sajnos nem tudtam lefotózni kész állapotukban, mivel a nejem - mint ahogy már írtam korábban - nem szereti, ha lefényképezek bármit amit ő készít.  Kár, mert finomakat főzött. Azt sem szereti, ha a róla, vagy a családról készített fotókat felteszem a blogomra, vagy a facebook-ra. (A lányunk is rá ütött. Amikor átküldte a grazi lakásában magáról készített fotókat, kikötötte, hogy nem tehetem fel.)

Így csak a tortát tudom megmutatni, amit akkor kaptam le, amikor nem volt itthon.



1 megjegyzés:

  1. Ismeretlenül is további jó egészséget kívánok a kis öregnek. Az én anyukám jövő májusban lesz 90 éves. Örülök amikor ilyen tevékeny, jó állapotban levő idős emberekről hallok. Persze ehhez az kell, hogy ne legyen semmi baja az embernek. Az anyukám is ilyen a tevékenységeit illetően, de beteg volt már sokszor, de mindig összeszedte magát, bár az utóbbi két évben kétszer el is esett és így már nem járkál olyan bátran pl. vásárolni, de mindent megfőz magának még most is.

    VálaszTörlés