HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. június 25., szombat

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Shakshouka - az arab/zsidó lecsó, Mediterrán paprikás krumpli panchettával és chorizoval, Sült cukkinival tálalt vörösboros sertéspörkölt, Fehérboros zöldspárga-cukkini krémleves, Pizza Ratatouille és még 40 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Shakshouka - az arab/zsidó lecsó, Mediterrán paprikás krumpli panchettával és chorizoval, Sült cukkinival tálalt vörösboros sertéspörkölt, Fehérboros zöldspárga-cukkini krémleves, Pizza Ratatouille és még 40 receptem





A Mindmegette cikkének válogatásában 45 receptem van. Ebből 5 receptet mutatok különböző nemzetek konyháiból


Cukkini, a filléres finomság: így használd okosan!

Cukkinis receptek >>>

Shakshouka - az arab/zsidó lecsó


A recept fotója a cím alatt látható. Sajnos a Mindmegetté-nél MME aláírás szerepel annak ellenére, hogy már több alkalommal kértem, hogy írják át a nevemre. A receptbejegyzés (2015. szeptember 5.) a blogomon. Legutóbbi helyesbítési kérésemet blogomban is megemlítettem. Ennek ellenére a mai napi nem történt semmi.

Mediterrán paprikás krumpli panchettával és chorizoval




Sült cukkinival tálalt vörösboros sertéspörkölt




Fehérboros zöldspárga-cukkini krémleves




Pizza Ratatouille




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése