HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. december 28., szerda

Sült kacsacomb hagymás krumplipürével, párolt vörös káposztával, áfonyás sárgabarack befőttel

Sült kacsacomb hagymás krumplipürével, párolt vörös káposztával, áfonyás sárgabarack befőttel

Korábban már írtam, hogy a lányunk hazajött Karácsonyra és Szilveszterre, sőt itt tartózkodását néhány nappal meg is toldotta, s majd csak január 7-én megy vissza Grazba.
Így a feleségem állandóan a konyhában tüsténkedik, hogy picurka lánya kedvében járjon, s készíti a finomabbnál finomabb ételeket. Most éppen sült kacsacomb van a soron. Erről az ételről már írtam bejegyzést, s a receptet is közzétettem,
Sült kacsacomb sült kacsamájjal, párolt vörösboros lila káposztával, rizzsel és sült petrezselymes újkrumplival (Ez azért nem semmi volt!)
most csak a tálalás az enyém, s a fotók.

Íme:


Az étel egyébként - kénytelen vagyok elismerni - isteni volt, jobban én sem tudtam volna elkészíteni.

5 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan finom lehet, szépek a fotók.

    VálaszTörlés
  2. Imádom a kacsát! Nálunk is volt. Néhány nap és itt az újév. Boldog Új évet kívánok neked!

    VálaszTörlés
  3. Ínycsiklandó finomságokkal kényeztetitek Lányotokat, de ez így természetes :) Nagyon szépek a képek!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kedves megjegyzéseket, s nektek is BUÉK!

    VálaszTörlés