HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. december 10., szombat

Quadretti (fodros nagykocka) sonkával, túróval, tejföllel

Quadretti (fodros nagykocka) sonkával, túróval, tejföllel

Hozzávalók :
  • 1/2 zacskó tészta
  • 4 szelet sonka
  • 20 dkg túró
  • 1/2 pohár tejföl
  • bors
  • olívaolaj
Elkészítés:

A sózott, forrásban lévő vízben, melybe néhány csepp olajat is teszek, kb. 12 perc alatt megfőzöm a tésztát.
Egy tányérra kiszedem a tésztát. Ráteszem a kockára vágott sonka felét, borsozom. Tördelek rá túrót, s teszek rá néhány kanál tejfölt, s a sonka másik felét. Sózom, borsozom.

P.S. Eredetileg másképp akartam elkészíteni ezt az ételt, úgy tetszetősebb és finomabb is lett volna, de nem akartam a feleségemnek lehetőséget adni, hogy megint szörnyülködjön, hogy büdös van. Ezt ő azzal hálálta meg, hogy késő délután egy hatalmas fazék csirkefarhátat főzött a kutyának. A z egész ház bűzlött.

Legközelebb, ha nem lesz itthon a házisárkány hosszabb távon, megismétlem ezt az ételt úgy, ahogy az, az igazi. (A megrovó megjegyzéseket kéretik mellőzni! Köszönöm.)


7 megjegyzés:

  1. Lakat a számon, hogy mellőzhessük a megrovó megjegyzéseket.
    Szerintem így is finom volt a sonkás túrós fodros kockád!

    VálaszTörlés
  2. Hű ez nekem is nagyon bejön!)) Már eleve jólesik az ember szemének egy kis sós a sok édesség után itt.

    VálaszTörlés
  3. Amúgy én is csináltam régebben a kutyáknak farhátat, de csakis sütve, mert főve undorító valóban.

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon finom, persze ropogósra sült szalonnával még jobb lenne, mert mi így szeretjük. Gondolom, te is azt sütöttél volna rá!!

    VálaszTörlés
  5. Tücsi: Hát igen. Füstölt szalonnával. De a sonkát is megsütöttem volna, majd néhány darab félretételével, beleforgattam volna a tésztát, együtt pirítottam volna. Végül erre jött volna a túró és a tejföl, s a tetejére a sült szalonna és a sonka. De hát ehhez egy külön konyha kellene. Annak idején rosszul terveztem meg a házat, fürdőszoba mellé még vendégmosdó, szauna zuhanyozó helyett két konyha kellett volna.

    VálaszTörlés