HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. december 3., szombat

Szeret, nem szeret...

Szeret, nem szeret.../She loves me, she loves me not.../Sie liebt mich, sie liebt mich nicht.../Любит, не любит

 Biztos ismeritek azt a játékot, hogy szeret nem szeret, miközben virágszirmokat kell tépdesni.


Nos, kapcsolatunk elején nagy volt a "szerelem" a Mindmegetté-vel, csaknem minden receptemet feltöltötték.Aztán, miután néhány kritikai magjegyzést tettem a lap sztárszakácsainak írásaival kapcsolatban, például a chevapchichi kapcsán (70-es, 80-as években minden évben az Adria mellett nyaraltam, így volt alkalmam ezt az általam is kedvelt balkáni grillezett húst számos esetben megkóstolni, ebből kifolyólag talán jobban tudtam, mint ők, hogy miből és hogyan készítik), fagyos lett a hangulat. Legalább két hónapig semmit nem publikáltak tőlem. Aztán, hol jelentek meg tőlem receptek, hol nem (többnyire az utóbbi volt a jellemző.) Pedig nem egyszer olyan recepteket töltöttem fel, melyek nem a a mindennapok étkei voltak, s az oldalon még csak hasonló receptek sem voltak.

Amikor rákérdeztem, hogy mi ennek az oka, az volt a válasz, hogy receptjeimnek nincs receptértéke, vagy, hogy nem jó a fotó minősége. Nos, ami a recepteket illeti, számos nem közölt receptem érdekesebb volt, mint amelyeket megjelentettek. A fotók minőségével kapcsolatban pedig az az igazság,  az elején az 1,2 MP-es mobiltelefonnal készítettem a fotókat, 2010 novembere óta egy új 12 Mp-es fényképezőgéppel, ami sokkal jobb képfelbontást, s minőséget biztosít..  Ami még a vicc a dologban, az oldal által megjelentetett receptek zöme fotó nélkül jelenik meg. (Hogy eleve nem csatolnak hozzájuk fotót, vagy tényleg rossz minőségűek, azt nem tudom.) Tehát, ha a fotók minőségével volt a gond, miért nem adták közre fotó nélkül. Bár meggyőződésem, hogy az általam készített fotók, amellett, hogy nem vagyok fotóművész, szerintem nem rosszabbak az átlagos amatőr gasztrobloger által közzétett fotóknál.

A végén már nem is válaszoltak az e-maileimre.

Ezek után nagy volt a meglepetésem, hogy a tavaszi receptversenyen - egyedüliként - két díjat is nyertem. (Az egyiket - a csokoládéfőző kurzust - még a mai napig sem vettem igénybe, a másikat, a Philips botmixert időnként használom..) Bár, hogy mi nyerte meg a zsűri tetszését, a mai napig nem tudom, kérdésemet válaszra sem méltatták.

Majd hónapokkal később - két külön számban - 2 receptem is megjelent a Recepttárban. Értesítést "természetesen" nem kaptam, s a beígért tiszteletpéldányt sem kaptam meg. Majd jóval később olvasták az ezzel kapcsolatos bejegyzésemet, s akkor nagy kegyesen megküldték. De most, a másik receptnél megint semmi.

Most megint az a helyzet, hogy bár én szorgalmasan elküldök minden receptet, egy hónapja már megint nem közöltek semmit sem tőlem. Nem igaz, hogy az azóta feltöltött 14 receptből egy sem volt megjelenítésre érdemes.

Szóval, akkor most szeret, nem szeret?



És hogy oldjunk egy kicsit a téma komolyságán, egy régi sláger a Beatles-től:

Beatles - "Sie liebt dich" She loves you, yeh, yeh, yeh



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése