HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. december 25., vasárnap

Tepertős zsíroskenyér lilahagymával

Tepertős zsíros kenyér lila hagymával

Bár a hűtőben és a teraszon (ez a mostani hőmérséklet mellett jobb mint a hűtő) vagy féltucat étel várakozik, hogy megegyük, most - éjfél előtt (miután a vacsorát kihagytam, s megéheztem) -  mégis egy egyszerű étekre vágytam: tepertőzsíros kenyérre, lila hagymával, miután láttam, hogy a lányom a vacsora után (!),  ezt készített magának.


Erre jól esett a vörösbor (Merlot), amit szorgalmasan kortyolgattam.

4 megjegyzés:

  1. Ez valóban finom mi is szeretjük, különösen a férjem. Egyenesen imádja a libazsirt kenyéren lilahagymával vagy a tepertőt pástétomként.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom, jobb is már, mint bármi más!! :))) Boldog Karácsonyt! :)

    VálaszTörlés
  3. Hmmm de jól néz ki! Nem is tudom mikor ettem zsiroskenyeret utoljára. Ha csak ránézek hízok fél kg ot :( és ez a meglévő khm... 100 mellé igen csak nem hiányzik :$
    Neked viszont egészségedre ;)
    További szép ünnepet!

    VálaszTörlés