HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. december 11., vasárnap

Sült hekk törzsek ecetes uborkával, fehér kenyérrel

Sült hekk törzsek ecetes uborkával, fehér kenyérrel

Hozzávalók :
  • 2 db hekk törzs
  • ecetes uborka
  • fehér kenyér
  • bors
  • citrom
  • 1 gerezd fokhagyma
  • tej
  • liszt
  • őrölt piros paprika
  • olaj
Elkészítés:


A halakat beirdalom, sózom, borsozom, nyomok rá fokhagymát, csepegtetek rá citromot, öntök rá kevés tejet és éjszakára beteszem a hűtőbe (jelen esetben kitettem a teraszra, mivel éjszaka fagypont alá süllyed).

Másnap beforgatom paprikás lisztbe, s bő olajban aranybarnára sütöm..

Fehér kenyérrel és ecetes uborkával fogyasztom. Sört iszom hozzá.




4 megjegyzés:

  1. Ez fincsi lehetett, - bár én nem szeretem a tengeri halakat, ezért nem is csinálom gyakran, - de a fűszerezés és a paprikás lisztbe forgatás miatt talán hasonló volt az itthoni halainkhoz amit így készítünk el.(pld. pisztránk, kóc, keszeg, törpeharcsa)Mi ezeket szoktuk így sütni. Karácsonyra már megvettük az 1 kg süllőt, de az nem így készül...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom, szeretem az igazi heket!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem,mi minden nyáron a strandon ezt ettük (kenyérrel és ubival), de azért most is megenném szívesen!

    VálaszTörlés
  4. Hoppá-hoppá! Jó, hogy eszembe juttattad!:) Nagyon szeretjük és már régen sütöttem hekket:)

    VálaszTörlés