HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. december 1., csütörtök

Névnapom

Névnapom

Tegnap volt a névnapom. Az Endre [1] az András férfinév magyar alakváltozata. Az Endre a magyarországi latin Endreas névváltozatból vagy a német Endres, Enders névformából származik.[2]
 November 30-a Szent András emléknapja, az advent kezdetére esik, és ekkorra már véget értek a mulatságok. Szeged környékén úgy mondták: András zárja a hegedűt. Ilyenkor november végén kezdődtek a disznótorok, ezért tréfásan Disznóölő Szent Andrásnak is hívják.[6]
(WIKIPÉDIA)
Drága feleségem és lányom elfelejtettek felköszönteni, se az Endre (július 17.), se az András  (november 30.) napot nem tartották köszöntésre, ünneplésre érdemesnek.

Én őket mindig megköszöntöm, megajándékozom. Ma pezsgővel, borral és brandyvel is készültem. No mindegy, majd megiszom én, kárba nem vész.


Még az a szerencse, hogy én meggratuláltam magam, koccintottam magamra, s  kedvenc bártündéreim is kedveskedtek koktéllal:

BikiniSuperBabe Charmane Mixing up a Sex On The Beach


BikiniSuperBabe Andrea Mixing Up A Sexy Screwdriver


kelly the topless bartender makes an army green and discusses the five stages of drunkenness 


How NOT to Make a White Russian



A tavalyi bejegyzésem:

Névnap



1 megjegyzés:

  1. Boldog névnapot kívánok, és egészségedre a pezsgőt, bort és brandyt. :-)

    VálaszTörlés