HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. január 10., szerda

Vörösboros bableves csülök főzőlevében főzve zöldségesen, csípős füstölt parasztkolbásszal, tejföllel

Vörösboros bableves csülök főzőlevében főzve zöldségesen, csípős füstölt parasztkolbásszal, tejföllel


A főtt csülök főzőlevét használtam fel a bableveshez. Nagy adagot főztem. Jól bezöldségeltem,fűszereztem, tettem bele csípős füstölt paraszt kolbászt,öntöttem bele egy kevés vörösbort, s tejföllel és magos barna kenyérrel kínáltam. Kivételesen még a feleségemnek és a lányunknak is ízlett, s dicsérte két barátunk is, akik kaptak belőle. Jól csúszott rá a vörösbor is.







Bár ebben a levesben most nem volt csülök, csak az íze, s gomba sem került bele, de az elkészítése hasonló az alábbi linkben szereplő ételhez.

Csülkös, kolbászos, gombás bableves tejfölösen


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése