HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. január 30., kedd

Ételfotóm az Erdélyi Ízőrzők csoport fejlécén - Sült hurka és kolbász vele sült krumplival

Ételfotóm az Erdélyi Ízőrzők csoport fejlécén - Sült hurka és kolbász vele sült krumplival

Az Erdélyi Ízőrzők csoportnak, melynek   Jánossy Alíz, a Hargita népe újságírója, a Székely Konyha szerkesztője, a Fakanálforgató tollforgató blog szerzője, Ízlovag az alapítója,  az ő meghívására már évek óta a tagja vagyok. Az idők folyamán  több száz receptemet osztottam meg a csoporttal.

Ma - amikor újabb receptemet kívántam feltölteni - meglepetéssel láttam, hogy az oldalon a legutóbb megosztott receptem fotója nézett vissza rám az oldal címlapjáról. Most is csak azt tudom mondani, amit az oldalra is írtam, "Nos, ezt is megértem! Több száz feltöltött recept után az én ételfotóm néz rám a az Erdélyi Ízőrzők oldaláról.   Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem esik jól. "

Ennek az ételnek a fotójáról van szó:  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése