HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. január 24., szerda

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Töltött avokádó salátaágyon garnelával és kagylóval, Fehérboros salátaleves baconnal és sonkával, Flambírozott körte vaníliafagylalttal, Epres-likőrös tiramisu, Szamócás túrótorta sütés nélkül és még 53 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Töltött avokádó salátaágyon garnelával és kagylóval, Fehérboros salátaleves baconnal és sonkával, Flambírozott körte vaníliafagylalttal, Epres-likőrös tiramisu, Szamócás túrótorta sütés nélkül és még 53 receptem




A Mindmegette facebook-on is megjelent 3 válogatásában 58 receptem van,  mutatom az elsőket + a salátánál még egyet.
Idegesít a szétspriccelő olaj, amikor bacont sütsz? Mutatunk egy trükköt, hogyan süsd. És még hat másik trükkel is könnyebbé tesszük az életedet a konyhában! 😉😃

Saláta receptjeinkért klikk ide >>>   (52 receptem - Itt az első mellett még egy receptet - a saláta levest - is megmutatom, mivel azt szerintem kevesen ismerik.)

Töltött avokádó salátaágyon garnelával és kagylóval


Fehérboros salátaleves baconnal és sonkával




Jeges finomságainkat itt találod >>> 

Flambírozott körte vaníliafagylalttal




Epres receptjeinket itt találod >>>  (5 receptem, itt is 2 receptet mutatok, egy krémet és egy tortát)


Epres-likőrös tiramisu




Szamócás túrótorta sütés nélkül




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése