HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. január 29., hétfő

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Császárszalonna zöldborsós rizzsel és vele sült zöldségekkel, Natúr lecsó csípősen, Ratatouille (francia lecsó) tésztával és még 9 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Császárszalonna zöldborsós rizzsel és vele sült zöldségekkel, Natúr lecsó csípősen, Ratatouille (francia lecsó) tésztával és még 9 receptem


A Mindmegette cikkének 3 recept-válogatásában  12  receptem van, mutatom az elsőket. 


Receptek a 90 napos diéta minden napjára


Receptek fehérjenapra >>>  (9 receptem)

Császárszalonna zöldborsós rizzsel és vele sült zöldségekkel




Receptek keményítőnapra >>>  (2 receptem)

Natúr lecsó csípősen



Receptek szénhidrátnapra >>>  (1 receptem)

Ratatouille (francia lecsó) tésztával




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése