HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. április 24., hétfő

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sült kacsamell lilakáposztával és még 5 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sült kacsamell lilakáposztával és még 5 receptem



A Mindmegette facebook bejegyzéséhez tartozó válogatásban 6 receptem van. Az elsőt mutatom. Az érdekesség kedvéért jegyzem meg, hogy a Mindmegette bevezetett egy új szolgáltatást. A receptnél egy felugró ablak további 4 receptet kínál fel. A kiválasztott receptnél megadott receptek nem szerepeltek a válogatásban, de mindegyik az én receptem volt! Ez azért jó érzés volt!
A hagyományos húslevest és rántott húst néha cseréljük fel valami újjal! ;-)

Sült kacsamell lilakáposztával


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése