HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. május 2., kedd

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Hideg vörösboros szamóca leves tejszínhabbal, mentával, Répatorta eperrel és likőrrel és még 13 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Hideg vörösboros szamóca leves tejszínhabbal, mentával, Répatorta eperrel és likőrrel és még 13 receptem

A Mindmegette 2 válogatásban 15 receptem van. Mindkettőnél az elsőket mutatom.

Salátába, levesbe, süteménybe is isteni: eper, a tökéletes gyümölcs!


LEVESEK EPERBŐL >>>  (2 receptem)

Hideg vörösboros szamóca leves tejszínhabbal, mentával




Sütemények, fagylaltok, torták, piték eperrel >>>
(13 receptem)

Répatorta eperrel és likőrrel




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése