HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. január 9., hétfő

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Újévi tejfölös lencsefőzelék füstölt tarjával és malacsülttel, Töltött paprika és paradicsom velesült krumplival és még 250 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Újévi tejfölös lencsefőzelék füstölt tarjával és malacsülttel, Töltött paprika és paradicsom velesült krumplival és még 250 receptem

A Mindmegette facebook bejegyzésében szereplő cikk összeállításaiban 253 receptem van,
Gyorsan elkészül és pénztárcabarát. Éljen a krumplifőzi! :)

Még több főzelék receptet találsz itt >>>  (15 receptem)


Újévi tejfölös lencsefőzelék füstölt tarjával és malacsülttel




Krumplis kedvencek >>>  (235 receptem)


Töltött paprika és paradicsom velesült krumplival




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése