HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. január 3., kedd

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Tejfölös lencsefőzelék csülökkel, Sörrel sült malac sütőtökkel és lilakáposztával és még 11 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Tejfölös lencsefőzelék csülökkel, Sörrel sült malac sütőtökkel és lilakáposztával és még 11 receptem

A Mindmegette facebook bejegyzésében szereplő cikk összeállításaiban 13 receptem van, mindkettőből mutatok egyet.
Mazsola, káposzta, fánk... Szerencsét hozó ételek, amiket muszáj szilveszterkor enned!
Lencsés receptek >>>  10 receptem

Tejfölös lencsefőzelék csülökkel




Malac-receptek >>>  3 receptem

Sörrel sült malac sütőtökkel és lilakáposztával




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése