HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. november 21., csütörtök

Mennyiségek egy receptben és csípősség

 

Már többször felbosszantott ez a kérdés, hogy miből mennyi kell, s hogy adjam meg a receptben a pontos mennyiséget. (Ma a lányom is ezzel gyötörte a feleségem.)

Nekem az az álláspontom, hogy megadom azt, hogy szerintem mi kell egy ételhez. De lehet, hogy más szakács ezt másképp gondolja, s ő mást tesz bele. Az meg aztán végképp egyéni, hogy miből mennyi kerül bele. Már írtam valahol, hogy egy TV műsorban az egyik résztvevő szerint az étel túl sós volt, amíg a másik sószórót kért, mert szerinte ehetetlenül sótlan volt az étel.

Nos, az igények nagyon különbözőek, így szinte lehetetlen egy mindenki igényét kielégítő receptet prezentálni.

Én már nem is törekszem erre. Köztudott, hogy szeretem a csípős ételeket, ezért nem is törödöm azokkal, akik azzal támadnak, hogy túl sok fűszert használok. Az ételeket én a saját számíze szerint készítem. DE! Ezt nem kötelező követni, vagy kritizálni. Ha valakinek tetszik a recept, a fűszerek mennyiségét állítsa be a saját igénye szerint.

A blogomat én elsősorban magamnak írom. Persze örülök neki, ha ezt mások is olvassák. Akik szeretik - hozzám hasonlóan - a csípős ételeket, azok kövessék a receptjeimet. Akik nem, azok pedig a  saját ízlésük szerint változtassanak a fűszerek mennyiségén. A dolog ilyen egyszerű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése