HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. november 1., péntek

A gasztrotrend megőrült



 Az oldal felkért, hogy küldjek recepteket. O.K. Küldtem.Meg is jelent több mint 20 receptem.

Aztán az egyik nap már nem tudtam belépni az oldalra, mert állításuk szerint a szolgáltatójuk - egy szerintem nem létező támadásra hivatkozva - megváltoztatta a belépés módját.

Az eddigi sima belépés helyett felhasználói nevet és jelszót kell beírni. Ez még rendben is lenne. De miután ezt megteszem, egy új ablak ugrik fel, s azt kéri, hogy  hitelesítés szükséges, s a felhasználói név és a jelszó mellé írjam be 2x a wp/wp szót.

http://www.gasztrotrend.hu felhasználónevet és jelszót kér. A webhely üzenete: „WORDPRESS TAMADAS ELLENI VEDELEM! A lenti felhasznalo nevhez es jelszohoz irja a wp / wp szavakat (2x a wp szot)”

Nos, ha beírom, semmi sem történik, újra az ablak látható. S ezt ismétli a végtelenségig.

Ezek után úgy határoztam, hogy nem kérek ebből az őrületből, s inkább lemondok a Gasztro Trendről:

Kedves Ákos!
Nincs nálam a mesterjelző bekapcsolva. A gondot - most írom le sokadszor - ez a fránya felugró ablak okozza, mely a felhasználó név és a jelszó után még további írást. kér. Megpróbáltam az IE (Internet Exproler) böngészővel is. Az eredmény ugyanaz. Megint ezt a wp/wp szót kérte.És - ahogy vártam - nem történt semmi. Nem tudok mást mondani. Gratutulálok. Ennél nagyobb ökörséget már régen láttam. Ezt semmiképp sem nevezném felhasználóbarát megoldásnak.
Nos, ezek után - bármennyire is sajnálom -  én lemondok a gasztrotrendről. Se kedvem, se türelmem, hogy próbálkozzak ezzel az őrültséggel.
Majd, ha megint normális oldal lesztek, jelentkezzetek!

Üdv. Endre/Hobbychef
P.S. Miután a hibajelenségről egy videót készített az oldal üzemeltetője, sikerült végre belépnem.  Megjegyzem, a problémát az okozta, hogy teljesen félrevezető volt belépési módozat  leírása. No mindegy.

Az volt a kérés, hogy írjam meg, hogy segítettek, s idézzem egy korábbi levelüket:
 
"Tisztelt Sinka Endre!
Köszönjük a gyors reagálását, és azt hogy teljes terjedelmében kitette viszont válaszunkat. Engedje meg, hogy röviden pár apró megjegyzésére még azért reagáljunk. És nagyon örülnénk, ha ezt is megjelentetné a cikkében is.

"bár a megköszönéssel kapcsolatos megjegyzést nem értem, hiszen a bejegyzés közzétételekor még nem közölték a próbaként feltett receptet, így nem is hiányolhattam, hogy nem köszönték meg., csupán megjegyeztem, hogy feltételek szabása nélkül megköszönik a receptet."

A recept beküldése után (tehát amint a beküldés gomra kattint alul) egyből ez az üzenet fogadja weboldalunkon, egy keretben megjelenítve:

Köszönjük a beküldést!
A receptet csak áttekintés után tesszük közzé.

Tehát megköszönésre kerül, és erre még jön rá, hogy emailben is (publikálás után) köszönetet mondunk, amiben első recept esetében még az adatlap url-jét is megadjuk.

"Ami pozitív az ügyben, hogy szerény blogomat ezek szerint figyelik, hogy ilyen gyorsan észrevették, s reagáltak rá."

A blogját nagyszerűnek tartjuk, de egyáltalán nem figyeljük (még). Talán átsiklott rajta előző írásunkban, amelyben bővebben kifejtettük, hogy valójában, hogy találtunk a cikkére. Magyarán voltunk olyan hálátlanok, hogy Ön helyett kitöltöttük az adatlapját (rövid és részletes bemutatkozás), és megadtuk blogjának elérhetőségét is. A korábbi levelezésünkben ez a részlet így szerepel:

"Erre a cikkre is azért bukkantam rá, hogy az Ön adatlapján akartam megadni weboldalának elérhetőségét, és ezért rákerestem a gugliba."
Azt hiszem minden felmerült kérdésre választ adtunk. Amennyiben úgy érzi, bármilyen félreértés még nyitott maradt, nyugodtan írja meg számunkra.
Blogjához sok látogatót kívánunk!

Üdvözlettel,
 
Juhász Ákos
Gasztro Trend"

2 megjegyzés:

  1. Endre! Csak egyszer kell beírni a felhasználónévhez: wp, a jelszónál ugyanazt írjuk és két csillagot látunk, így beenged.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marisz! Követtem a tanácsod, így sem engedett be. Az az átkozott ablak újra megjelent. Amikor pedig ráklikkeltem, a képernyőn egy szó jelent meg: Unauthorized (jogosulatlan
      illetéktelen)

      Törlés