HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. szeptember 12., szerda

Vörösboros tarhonyás paprikás krumpli császárszalonnával, csípős füstöltkolbásszal

Vörösboros tarhonyás paprikás krumpli császárszalonnával,  csípős füstöltkolbásszal


Kiadós és laktató étel, s még finom is.

Hozzávalók:
  • 6 db nagyobb krumpli
  • 1 db vöröshagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 3 db lecsópaprika
  • 1 db csípős hegyes paprika
  • 2 db chili paprika
  • 1 db  paradicsom
  • 20 dkg tarhonya
  • olíva olaj
  • 1 szelet füstölt szalonna
  • 1 szál csípős füstöltkolbász
  • őrölt pirospaprika
  • őrölt fekete bors
  • köménymag
  • vörösbor
Elkészítés: 

A krumplit megpucolom. A hagymákat aprítom, a paprikákat,  a paradicsomot és a krumplit kockára vágom.A szalonnát csíkokra, a kolbászt karikára vágom. Egy serpenyőben olajon megpirítom a szalonnát, rádobom a hagymát, dinsztelem, hozzáadom a krumplit, paprikát és paradicsomot, fűszerezem, feleresztem vízzel. Amikor a krumpli már majdnem puha, hozzáadom a tarhonyát is, öntök hozzá vörösbort, majd beleteszem a kolbászt, készrefőzöm.

Kovászos uborkával fogyasztottam.



2 megjegyzés:

  1. Hobbychef! Nem mész a Budavári Borfesztiválra? Ha már ilyen sok borral készült ételt posztolsz? Vasárnapig tart, jó kis program! Akár egyedül, akár a nejeddel vagy a lányoddal! Érdemes kilátogatni!! Üdv Ari ( finomakat főzöl! Csak egy megjegyzés, elnézést érte: a mozzarellát 2 z- vel kell írni;(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy egy korábbi megjegyzésben írtam, érdekesnek ígérkezik a program, de valószínűleg kihagyom. Augusztus végén posztoltam egy bejegyzést, abban 63 borral készült étel volt. A Mozzarellá-t javítottam. Figyelmetlenség volt. Ha megnézed, elég sok receptet írtam ezzel a sajttal, mindenhol helyesen van írva.

      Törlés