HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. szeptember 8., szombat

Szalámis pizza gazdagon

Szalámis pizza gazdagon


Pizza kedvelőknek. Pillanatok alatt kész van.

Hozzávalók:
  • 1 db pizza lap
  • 4 szelet szalámi
  • paradicsomlé
  • ketchup
  • chili szósz
  • sajt
  • Mozzarella
  • capri bogyó
  • mag nélküli fekete olíva bogyó
  • chilivel töltött zöld olíva bogyó
  • őrölt fekete bors 
  • őrölt piros paprika
  • 2 db paradicsom
  • 2 gerezd fokhagyma
  • petrezselyem
  • tárkonyos borecet
  • olíva olaj

Elkészítés:

A pizzalapot bekenem a fokhagymás, paradicsomos chilis szósszal, fűszerezem,  ráteszem a szalámit, a darabolt paradicsomot, a reszelt sajtot, mozzarellát, capri és olívabogyókat. Amíg a microban - grillfokozaton - megsül, elkészítem a paradicsomsalátát fokhagymával, petrezselyemmel, fűszerezem, s meglocsolom ecettel, olíva olajjal.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehetett, de én a szalámiból kicsit többet tettem volna rá "ragadozóim" miatt :)"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, több szalámit is elbírt volna a pizza - s én is - de annyi mindent pakoltam rá, gondoltam, most egy kicsit visszafogom magam.

      Törlés