HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. július 17., hétfő

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Tejszínes cukkinikrémleves, Cukkinis-sajtos krémleves, Kolbászos cukkinipörkölt krumplival, Szalonnás-hagymás csirkemáj cukkinis lecsóval és még 5 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Tejszínes cukkinikrémleves, Cukkinis-sajtos krémleves, Kolbászos cukkinipörkölt krumplival, Szalonnás-hagymás csirkemáj cukkinis lecsóval és még 5 receptem

A Mindmegette cikkének válogatásaiban 9 receptem van, az elsőket mutatom.

Cukkinit mindenbe, mindenkor! - 9 szuper tipp cukkinihez


Cukkinileves receptek >>>  (1 receptem)

Tejszínes cukkinikrémleves




Cukkinikrémlevesek >>>  (4 receptem)

Cukkinis-sajtos krémleves





Cukkinipörkölt receptek >>> (1 receptem)

Kolbászos cukkinipörkölt krumplival




Cukkinis lecsó receptek >>>   (3 receptem)

Szalonnás-hagymás csirkemáj cukkinis lecsóval




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése