HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. augusztus 11., csütörtök

Csípős füstölt grillkolbászkák és füstölt kolozsvári szalonna zöldségekkel együtt sütve

Csípős füstölt grillkolbászkák és füstölt kolozsvári szalonna zöldségekkel együtt sütve


A hentes külön felhívta a figyelmem, hogy a kolbász csípős. Mondom, tudom, ezért választottam. De nagyon csípős mondja ő. Nos, azt kell mondanom, hogy enyhén csípős volt. Erről eszembe jut, hogy a németek zöme könnyes szemmel mondta az étteremben a repi vacsoráknál a magyar ételeknél, hogy "sehr scharf", miközben én még külön megszórtam paprikával. Szóval, minden relatív. Bár igaz, hogy én különös kedvelője vagyok a csípős ételeknek. Többek közt Indiában, Kínában, Mexikóban, melyek híresek a csípős ételekről, a személyzet megbámult, amikor én még külön chilit kértem.

Hozzávalók:

  • 8 db csípős füstölt grillkolbászka (kb. 25 dkg)
  • 5 dkg füstölt kolozsvári szalonna
  • 3 db piros lecsó paprika
  • 2 db paradicsom
  • 1 db vöröshagyma
  • 4 db csiperkegomba
  • 4 db újkrumpli
  • őrölt fekete bors 
  • napraforgó olaj

Elkészítés:

A krumplikat előfőzöm.

A hagymát megpucolom. A szalonnából 4 kis szeletet vágok.

Egy serpenyőbe kevés olajat locsolok, s belerakom az összes hozzávalót. A 180 C fokra előmelegített sütőben 20 percig sütöm, majd még 10 percig grillezem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése