HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. augusztus 9., kedd

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával a facebookon, illetve a válogatásokban: English breakfast (angol reggeli, Currys csirkemell fűszeres rizzsel és avokádószósszal, Húsleves kacsafarhátból és még 36 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával a facebookon, illetve a válogatásokban: English breakfast (angol reggeli, Currys csirkemell fűszeres rizzsel és avokádószósszal, Húsleves kacsafarhátból és még 36 receptem

A Mindmegette cikkében, ill. a válogatásokban 39 receptem van. Amit fájlalok, hogy többek között a marhahúslevesem velőscsonttal nincs a húsleves válogatásban. Bár én a fűszeres ételek nagy kedvelője vagyok, bíráltak is már azért, hogy sok fűszert használok, s túl csípősen főzök, mégis kevés ételem került be ebbe a kategóriába.
Fesztiválozni készülsz? Mutatunk pár bevált megoldást a nagyvilágból macskajajra.

Angol reggeli receptért klikk ide >>> (1 receptem)

English breakfast (angol reggeli)




Fűszeres ételeinket itt találod >>> (9 receptem)

Currys csirkemell fűszeres rizzsel és avokádószósszal


 

Húsleves receptjeinket itt találod >>>  (29 receptem)

Húsleves kacsafarhátból




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése