HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. július 17., vasárnap

Névnap

Névnap

Hivatalosan ma van a névnapom. Életem nagy részében november 30-án az Andrásokkal, Andorokkal együtt tartottam, mivel akkor még nem volt önálló Endre. András és Endre lényegében ugyanaz, az Árpád-házi királyokat is hol így, hol úgy nevezik. Bár állítólag Adyt Andrásnak keresztelték, s miután a beteges csecsemő életben maradt, utólag átírták Endrére, ha igaz, nagybátyja kérésére, mivel akkoriban a rendőrlovakat hívták Andrásnak.

Nos, végül is, miután a naptár már jó ideje az Endrét külön jelöli, július 17-én, én is áttértem erre a napra. Az igazsághoz tartozik, hogy ezt csak én jegyzem, családom, kedves nejem és lányom az egyszerűség kedvéért többnyire egyik napon sem köszönt föl, bár néha van kivétel, mint tavaly, amikor novemberben meggratuláltak. (Csak zárójelben jegyzem meg, hogy lányom, aki Andrea, szintén az Andrásokkal ünnepelt. Most már van az Andreáknak is saját névnapjuk. Nos, ő mindkettőt megtartja!)

Akkor sok boldogságot, és éljek én, s valamennyi Endre, sokáig! Viel Glück zum Namenstag! Lasst uns leben lang! Many happy returns of the day! Let's live long! Pozdravljaty c imeninami! (Счастливый день имя! Давайте жить долго!)

A koktélomat a "druszám" keverte meg, a kortyolgatáshoz a zenét pedig egy másik "druszám" szolgáltatja.

Andrea Lowell mixes a Purple Haze



Andrea - Men si tarsil by PrinceBobo2


Andrea & Costi Feat. Mario Winans 2011 - Mine HQ by WoLKyMmm


ANDREA & COSTI (SAHARA) - NEBLAGODAREN by doctorstudio


Andrea & Costi - Samo moi by PrinceBobo2


8 megjegyzés:

  1. Isten éltessen sokáig hivatalos névnapodon is!! Jó egészséget, sok boldogságot, sok finom ételt, finom italokat és sok szép lányt (:D) kívánok!!
    Baráti üdvözlettel Mari!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Endre!
    Névnapod alkalmából én is hasonlókat kívánok, mint Mari, jó egészséget, sok boldogságot, finom étel- és italokat, és sok szép gyönyörű lányt.
    Szeretettel:
    Mrita

    VálaszTörlés
  3. Kedves Endre! Isten éltessen sokáig!

    VálaszTörlés
  4. Talán még sikerül a köszöntés a mai napon.
    Sok boldog Endre napot érjél erőben, egészségben, szerető családi körben.
    Jó éjszakát.

    VálaszTörlés
  5. Utólag is boldog névnapot kívánok :))

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a jókívánságokat.

    VálaszTörlés
  7. Kicsit megkésve, de annál nagyobb szeretettel kívánok Neked boldog névnapot. Éljél soká egészségben, boldogságban.

    VálaszTörlés