Hurrrá!!!
10 nap után újra van internet-összeköttetésem!A upc egy technikai hibája miatt múlt hét csütörtökén elment a TV, a telefon és az internet is. Se kép, se hang! Harmadszori reklamációm után (miközben minden alkalommal végig kellett hallgatnom az én pénzemért a reklámjaikat, a felesleges "tájékoztatások"-at, majd a zenélésüket, közben időnként bemondta egy gépi hang, hogy még hány percet kell várnom), napokkal később (az ügyfélszolgálat szerint minden tökéletes, csak épp se a Tv nem volt élvezhető, se a telefon és az internet nem működött - mindezt több mint 12.000 Ft/hó alapdíjért!, s rendre leráztak, még nekem kellett hülyének érezni magam), végre hajlandó volt a "szolgáltató" nagy nehezen kiküldeni egy szerelőt, miután a digitális TV-kép rendre szétesett, ledermedt, ill. a képernyőn az a felírat jelent meg, hogy nincs jel, aki végül is modemet és egy alkatrészt cserélt. Közben a viharok is megtették a magukét, s túlfeszültség miatt elszállt egy kártya a számítógépben. De most már végre minden működik.
Na ja, ez Magyarország. Jó munkához idő kell, a rosszhoz még több! Ezt küldöm a upc "segítőkész" ügyfélszolgálatának:
Danke schön upc! Danke für die "ausgezeichnete, enwandfreie Dienstleistung". You are the best! Molodec! Bravo! É una bella cosa!
Első apósomnak volt egy kedvenc mondása. Te vagy a legszebb virág a halpiacon!
Nos a upc-re még ez sem mondható el. Sok borsot törtek már az orom alá a kényszerű együtt élésünk során. De még egyszer sem kértek legalább elnézést, a sok bosszúságért, amit okoztak, ill. a napokig, időnként a több mint egy hétig tartó kapcsolatkiesésekért, amik az elmúlt évek alatt összességükben az egy hónapot is bőven meghaladták. Az pedig már természetes, hogy legalább egy jelképes kártalanítás, díjelengedés meg sem fordult a fejükben.
Ez a kapitalizmus magyar módra. A Lajtától Ny-ra ezt biztos nem merik megtenni.
No mindegy. Ezt én úgysem fogom tudni megváltoztatni. A lényeg, hogy újra tudok kedvenc blogommal foglalkozni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése