HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. január 27., szerda

Egyszerű, gyors zöldségleves tésztával

Egyszerű, gyors zöldségleves tésztával


Ebben a zord, ködös időben valami forróra vágytam. Volt még a kamrában egy kis darab répa, egy fél zöldséggyökér, meg újhagyma. Tészta mindig van többféle is. Ebből egy gyors zöldséglevest dobtam össze. Kiegészült még a teraszon lógó chilivel, s a kertből hoztam be petrezselymet.

Hozzávalók:

  • 1 szál répa
  • 0,5 szál fehérrépa
  • 3 szál újhagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 2 szál petrezselyem
  • 1 db zöldségleves kocka
  • 1 ek olaj
  • 1 csésze   eperszalag tészta
  • 2 db chili
  • őrölt fekete bors
  • őrölt pirospaprika
  • 8 dl víz

  • Elkészítés:

    A zöldségeket, hagymát aprítottam. Egy fazékban olajon megdinszteltem a hagymákat, majd a zöldségeket. Ráöntöttem a vizet, fűszereztem, belemorzsoltam a leveskockát, beledobtam a a chilit,  kis idő után a tésztát, s megfőztem. A végén beleszórtam az újhagyma zöldjét és a petrezselymet.


    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése